16.09.2018

Z motyką na księżyc

     Moi mili :D - jak ładnie zacząłem - postanowiłem w końcu zacząć robić lepsze zdjęcia figurek, które maluję ale również zrobić ponownie zdjęcia figurek które już pomalowałem. Powiem wam, że jest to nie lada wyzwanie ale po pierwszych próbach jestem niezmiernie zadowolony z osiąganych rezultatów. Co prawda ogrom pracy z tym związany przeraża mnie strasznie, no ale satysfakcja będzie wielka jak uda mi się tego dokonać. Poza tym w końcu mam zamiar wykorzystać rozwijane menu znajdujące się pod nazwą bloga nad którym spędziłem ładnych kilka dni i sukcesywnie je uzupełniać.
     OK! Jak na razie udało mi się zrobić zdjęcia figurek Zbrojnego stada Zwierzoludzi, zdjęcia te umieściłem w zakładce Warheim FS/Zwierzoludzie/Zbrojne stado Zwierzoludzi dla leniwych podaje link. Ciekawscy mogą sobie również porównać obecne zdjęcia z poprzednimi klikając na linki do poszczególnych wpisów. Jak dotąd nie wymieniłem w tych wpisach zdjęć, aczkolwiek docelowo będę takie działania podejmował. No to czekam na opinie czy jest coś lepiej, czy też ja mam jakieś zwidy :D

7 komentarzy:

  1. To nie złudzenie - naprawdę jest lepiej! :-)
    Czego używasz jako tła?
    Jedynie co, to przydałoby się mocniej doświetlić figurki, bo wychodzą ciut ciemne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłem jest materiał - nie jestem ekspertem ale takie coś czym są wyścielane np pudełka z sztućcami chyba aksamit :D
      A co?

      Usuń
    2. Pytam bo Twoje tło bardzo ładnie rozprasza światło a mam problem z moim, że po wsadzeniu go w namiot bezcieniowy świeci się jak szczuroogrowi pewna część ciała. I szukam czegoś lepszego :D

      Usuń
    3. No to mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłem.

      Usuń
  2. Mógłbyś też zdjęcia przed publikacją obrobić w darmowej Picasie. Klikając automatyczny kontrast i automatyczny kolor widać różnicę.

    Po lewej oryginał, po prawej po prostej edycji.

    https://imageshack.com/a/img924/2661/2Ug1Qz.jpg

    Viluir ma też rację ze światłem, raz że modele będą nieco jaśniejsze, a dwa aparat będzie mógł zrobić zdjęcia na mniejszym ISO, bo teraz na zbliżeniu widać spore ziarno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do światła to macie rację :/ Te zdjęcia robiłem przy dwóch lampach teraz ukradłem córce kolejne dwie i na dodatek robię zdjęcia w dzień. Widać różnicę.

    Jak ty mi Adam zaimponowałeś ;) z tą obróbką. Robiłem obróbkę najpierw w jakimś programie do przeglądania zdjęć z Windowsa, a później tym z Google. Widać Picassa lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę Cię bardzo. ;)

    Więcej o Picasie napisałem tu: https://quidamcorvus.blogspot.com/2018/04/poradnik-edycja-zdjec-czesc-1-picasa.html

    OdpowiedzUsuń