20.03.2020

Recenzja - Imperialista

     Jeżeli dobrze kojarzę to figurka imperialisty jest trzecią z kolei miniaturą firmy Game Zone jaką posiadam. W odróżnieniu od dwóch pozostałych ta wykonana jest z żywicy i było to dla mnie nie lada zaskoczeniem bo myślałem, że firma z półwyspu iberyjskiego wykonuje swe produkty w białym metalu. Niemniej miniatura wykonana została z dobrej jakości żywicy i nie posiada żadnych wad odlewniczych, ilość detali jest na dobrym poziomie, a skala 28 mm została zachowana. Miniaturę tą otrzymałem za wygranie turnieju Ostatnia Faktoria i wygląda na to, że jest to produkt dedykowany przez Game Zone stricte jako figurka przeznaczona do promocji firmy poprzez sponsorowanie różnych eventów, bo nie znalazłem jej w ich portfolio. Jeżeli jesteście zainteresowani produktami Game Zone to możecie je znaleźć tutaj.





4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Taki ludek dla którego do niedawna nie mogłem znaleźć zastosowania. Ale teraz już wiem, że będzie robił za posąg na jakimś postumencie.

      Usuń
  2. Fajny model kostka świetnie pasi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście model niczego sobie ale ta kostka trochę utrudnia życie ;)

      Usuń