A dzisiaj prezentuję ostatniego już Kapłana Skinków na piechotę. Trochę monotonnie zrobiło się na blogu lizaki, lizaki i jeszcze raz lizaki :( No ale cóż zrobić ... taki los :/
"Zdarza się, choć bardzo rzadko, że ze skrzeku Skinków lęgnie
się tylko jeden Skink. Skinki takie zdają się być szczególnie zestrojone
z energią świata i mają naturalne uzdolnienia do magii. Są to Kapłani
Skinków, prorocy rasy Jaszczuroludzi i pomocnicy potężnych Slannów,
Magów-Kapłanów.
Kapłani Skinków są jednymi z najbardziej
inteligentnych przedstawicieli swego rodzaju, a ich zadaniem jest
wykonywanie instrukcji umieszczonych na świętych tablicach
pozostawionych przez Przedwiecznych. Zapisy te mogą tyczyć się wielu
rzeczy – zniszczenia miasta, odzyskania zaginionych artefaktów tudzież
narodzin potężnego wojownika. Odpowiedzialność to wielka i ciąży bardzo
wszystkim Kapłanom Skinków. Być może jeszcze ważniejszą kwestią jest
interpretacja woli Slannów. Ta rzadko bywa jednoznaczna i Kapłanom
Skinków przychodzi często kłócić się o prawdziwe znaczenie zagadkowych
poleceń ich panów – znaczenie, którego czasami nie da się wyjaśnić przez
tysiąc lub więcej lat.
Slannowie reagują wolno i mogą
zastanawiać się przez całe wieki zanim podejmą decyzję. Nie wolno im
przeszkadzać, o ile nie wydarzy się coś skrajnie wyjątkowego. W obliczu
braku przewodnictwa Slanna to na barkach Kapłanów Skinków spoczywa
zajmowanie się miastami-świątyniami i pilnowanie, by Wielki Plan
Przedwiecznych był wprowadzany w życie. W odróżnieniu od ich panów
Slannów, Skinki są niecierpliwymi istotami i odgrywają bardziej aktywną
rolę w wypełnianiu się proroctw. Ich wysiłki, by proroctwo się ziściło,
jest dla Magów-Kapłanów zbyt pochopne. Tak właśnie było w czasach, kiedy
szczuroludzie najechali na Lustrię, a Kapłan Skinków, Tehenhauin wziął
na siebie ciężar przywołania potęgi Boga Węża, Soteka, za pomocą
zbiorowej i krwawej ofiary.
W bitwie Kapłani Skinków są oczami i
uszami Slannów. Slannowie są potężnymi telepatami i potrafią postrzegać
świat zmysłami Skinków. Chociaż Skinki nie mogą manipulować Wiatrami
Magii w sposób choćby zbliżony do mistrzostwa ich panów, to i tak
dysponują znaczną mocą magiczną. Skupiają energię za pomocą różdżek,
które, tak jak ich ciała, pokryte są glifami i symbolami mocy. Kapłani
Skinków okiełznują furię samej natury i uwalniają ją przeciwko wrogom
Jaszczuroludzi. Niebo nad ich głowami huczy od gromów i błyskawic, które
zmiatają całe regimenty wroga w oślepiającym wybuchu tajemnej mocy.
W nagłych przypadkach Kapłan Skinków musi ruszyć na wyprawę bez
wskazówek Maga-Kapłana. W misji takiej pomagać mu będzie często Wódz
Skinków, biegły w wojennym rzemiośle. Kapłan i Wódz będą więc
współpracować przy realizacji planów Przedwiecznych przynajmniej do
momentu, kiedy Mag-Kapłan się przebudzi, by osobiście poprowadzić
armię." - cytat Księga Armii Jaszczuroludzie.
- Blog
- Unboxing
- Karnawal Blogowy
- KoW
- WFB
- Warheim FS
- Ludzie
- Cyrkowcy z Ligii Ostermarku
- Łowcy Czarownic
- Muszkieterzy z Nuln
- Piechota morska z Marienburga
- Gladiatorzy z Jalowej Krainy
- Siostry Sigmara
- Strażnicy dróg z Averlandu
- Zbrojna kompania z Ostlandu
- Zbrojni z Middenheim
- Żolnierze z Reiklandu
- Rycerze Graala
- Zbrojna choragiew z Kisleva
- Piraci z Sartosy
- Psy Wojny
- Raubritterzy z Ksiestw Granicznych
- Kraina Zgromadzenia
- Athel Loren
- Ulthuan
- Naggaroth
- Khazadzi
- Zorn Uzkul
- Królestwa Ogrów
- Chaos
- Ludzie Pólnocy
- Zwierzoludzie
- Nieumarli
- Skaveni
- Zielonoskórzy
- Lustria
- Najemne Ostrza
- Postacie Dramatu
- Ludzie
- WHQ
- Mordheim
- Afterglow
- Saga
- Dark Age
- Northern Fury
- Raven's Shadow
- Varjazi & Basileus
- Tereny
Ale super model! Bardzo mi sie podoba malowanie. Powiedz mi Piotrze, czy ten wizard staff oryginalnie taki jest? Bo bardzo fajnie na wypasie wygląda.
OdpowiedzUsuńDzięki za miłe słowa. Jeżeli chodzi o model to niczego nie zmieniałem, to oryginalna lacha :)
Usuń