30.03.2017

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. XXXI - "Biały kruk" - Czempion The Nightmare Legion - Szkielet (18)#19

   Grish, który jest gospodarzem XXXI Figurkowego Karnawału Blogowego zaproponował temat: "Biały kruk" na łamach swego bloga fat lazy painter. 






     Wielu z Was pewnie widziało by w tym miejscu figurkę smoka którą zaprezentowałem w tym wpisie, ba wielu to proponowało. Sam również chętnie bym ją pokazał gdybym ją pomalował :D Jak na razie zostałem przyłapany przez żonę na niecnej chęci wykorzystania naczyń kuchennych, dostałem ochrzan no i w konsekwencji smok nie pozbył się w całości starej farby (ci co czytali poprzedni wpis o nim wiedzą o co kaman).
     Zostałem więc zmuszony przez życie do poszukania sobie innego białego kruka. Myślę, że czempion z Regiments of Renown, a dokładniej The Nightmare Legion w towarzystwie dziewiątki innych staroedycyjnych szkieletów idealnie pasuje do tematu tej edycji. Tak więc oto moja propozycja na XXXI Figurkowy Karnawał Blogowy.





15 komentarzy: