11.11.2019

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. LVIII - "Horda" - Ironwatch Rifles (40)#4

     Tym oto wpisem mogę śmiało stwierdzić, że zakończyłem malowanie czwartej i ostatniej dziesiątki Ironwatch Rifles, a tym samym mogę ich wystawić w formacji hordy dzięki połączeniu dwóch regimentów krasnoludzkich strzelców. Co prawda horda zawsze kojarzyła mi się z modelami Zombie, Szczurów, Goblinów itp, a nie Krasnoludów ale co tam... Jestem niezmiernie zadowolony, że udało mi się pomalować te modele przed wszystkim dlatego, że licznik modeli jakie miałem w tym roku pomalować do Kings of War podskoczył z 24 na 34, a to już prawie połowa, drugi licznik ten na końcu postu zmniejszył się o kolejne 10 figurek - czyli nadal gonimy króliczka :D I finalnie po trzecie, udało mi się przy okazji odhaczyć kolejny zaległy Figurkowy Karnawał Blogowy, którego gospodarzem był Zielony Skaven, a temat tej edycji brzmi:"Horda". Takie trzy w jednym :D
     Do osiągnięcia celu (160) zostały 72 miniatury :(

 Regiment
 Regiment


 Horda
 Horda

10 komentarzy:

  1. Kawał bardzo dobrze wyglądającego oddziału! Gratki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno się nie zgodzić - kawał oddziału. Dzięki za komentarz!

      Usuń
  2. Dowódca po lewej ma pewnie ksywkę 'Rudy' ;) Fajnie, dużo Ci się ich nazbierało - i naprawdę coraz bliżej do wypełnienia celu ilości figurek! Uda się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być i Rudy :D
      Rzeczywiście sporo ich mam pomalowanych, ale jeszcze więcej do malowania... może się uda zobaczymy czy mi wystarczy pary.

      Usuń
  3. Zrób zdjęcie na tle gór i będzie jak na pudełkowej ilustracji. Ładny oddział, dobrze prezentują się na regimentowej podstawce.

    OdpowiedzUsuń
  4. U-aha - kloceczki dwa! :D
    Regimentów nie lubię malować, ale oglądać - owszem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa, że to żmudna praca. Szczególnie gdy maluje się klony.

      Usuń