27.11.2019

Skink (6)#1 - WFS

     Wiem, że całkiem niedawno rozstaliśmy się z modelami do armii Lizardmen, a tu znowu Skinki ;) ale te są przeznaczone do drużyny Jaszczuroludzi z Lustrii. Jak można zobaczyć na zdjęciu modele mają różne uzbrojenie oraz jest wśród nich chorąży i sygnalista, któremu dodałem niewielką muszelkę znalezioną kiedyś na wczasach w Chorwacji. Ogólnie rzecz biorąc to Skinki ze względu na swoje kiepskie charakterystyki nie są zbyt częstym widokiem na stole bitewnym ale kto wie... może ktoś się nad nimi zlituje.
     Jeżeli chodzi o malowanie to na fali hype wokół nowych farb Contrast ze stajni Games Workshop nabyłem drogą kupna cztery pojemniczki tych farb. I mimo życiowego doświadczenia jakie mam, dałem się chyba trochę nabrać. Albo ja nie potrafię malować tymi farbami albo efekty jakie uzyskałem przy malowaniu przy pomocy tych farb nie spełniał moich oczekiwań. No ale nic straconego, postanowiłem użyć tych gęściejszych Shade właśnie w ten sposób co zwykłe farby typu Shade.
Do osiągnięcia celu (160) zostało 46 miniatur :/



14 komentarzy:

  1. Malowanie contrastami ciągle przede mną.

    Jaszczury fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się wrażeniami jak już do tego dojdzie :D

      Usuń
  2. Jest spoko! Mnie też czeka malowanie nowymi farbami, ale najpierw je muszę kupić :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałem filmik na temat tych farb, ale coś mnie to nie przekonuje. Skinki fajowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, połakomiłem się :D
      Ale na szczęście mogę je wykorzystać w inny sposób.

      Usuń
  4. Fajowe to malowanie, bardzo lubię lizardmenów w takich mocnych, pstrokatych barwach. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mnie również takie barwy odpowiadają :D

      Usuń
  5. Zdecydowanie malowanie A++!! Fajnie kontrastują ze sobą kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim tempie jeszcze zdążysz z realizacją celu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałem opinię, że nadmiar 'życiowego doświadczenia' wręcz przeszkadza przy contrastach - z nimi trzeba ponoć po prostu nie dumać, tylko chlusnąć grubą warstwą i się samo robi :P Sam nie próbowałem, więc tylko przekazuję cudze opinie jakby co ;)

    A poza tym to ekstra skinki, dasz radę z deadlinem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś spróbuję jeszcze raz z contrastami.
      A co do deadline to czuję się już mega zmęczony... ale jeszcze walczę!

      Usuń