29.11.2019

Wódz Skinków #1

      Niestety tak to już jest, że jak człowiek robi wszystko na ostatnią chwilę to mu najnormalniej brakuje czasu. Dzisiaj teoretycznie powinna być recenzja ale w związku z tym, że mam sporo miniatur do pokazania do końca roku, a czasu coraz mniej musiałem z czegoś zrezygnować :(
     Kontynuuje prace nad modelami do bandy Jaszczuroludzi z Lustrii. Ten oto model pochodzi z zestawu Stegadona i moim zdaniem doskonale nadaje się na Wodza Skinków. Przed malowaniem całej bandy Jaszczuroludzi z Lustrii postanowiłem, że bohaterowie będą w innych kolorach niż stronnicy wybór padł na taki delikatny fiolet. Mam nadzieję, że się wam podoba.
Do osiągnięcia celu (160) zostało 45 miniatur :/


9 komentarzy:

  1. Kawał gada jak przystało na lidera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sposób na odróżnienie lidera od reszty lęgu ;-)
    Wszystko to kontrastami ciśniesz? Jakich użyłeś do niego i tej poprzedniej bandy skinków? Może w końcu się przekonam by zarzucić kolor na te 140 jaszczurów od męża...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Poniżej schematy wszystkich skór skinków jakie do tej pory pokazałem:
      1. Niebieski: Baza - Temple Guard Blue, kontrast - Akhelian Green.
      2. Zielony: Baza - Ogryn Camo, kontrast - Ork Flesh.
      3. Fiolet: Baza - Emperor's Children, kontrast - Magos Purple.

      Usuń
  3. Się podoba. Wodzu prowadź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką fuchę chłop ma. Chociaż tak na prawdę to kiepski jest :D

      Usuń
  4. Bardzo dobre te kolorki. O dziwo wszystkie pasują do różowego :D

    OdpowiedzUsuń