31.07.2017

Podsumowanie lipca 2017

     Panowie i Panie :) miesiąc lipiec dobiegł końca i zapisał się może nie złotymi zgłoskami ale na tyle błyszczącymi, że jestem wielce zadowolony z przebiegu prac jakich w nim dokonałem. Udało mi się spłodzić 26 postów, a to więcej niż suma postów z trzech ostatnich miesięcy :) Pomalowałem 14 figurek, wykonałem 6 terenów, dokonałem 3 recenzji, wziąłem udział w bieżącej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego oraz popełniłem wpis z jednej zaległej edycji.



Recenzje:
Figurkowy Karnawał Blogowy:
Figurki:
Tereny:
4. Las #2
6. Las #4

     Malarsko po raz kolejny skupiłem się na figurkach Vampire Counts dzięki czemu udało mi się pomalować w całości drugi oddział do armii nieumarłych oraz w ramach odskoczni pomalowałem kilka Snotlingów do Warhammer Quest'a przybliżając się w znaczący sposób do skończenia malowania najsłabszych potworów z mrocznych lochów.
     Modelarsko również ostro pocisnąłem bo na warsztacie zostały mi jeszcze dwa tereny do skończenia aby móc w pełni cieszyć się z bogato zastawionym terenami stołem.
     Figurkowy Karnawał Blogowy został po raz kolejny zaliczony z czego jestem bardzo zadowolony ale jeszcze bardziej jestem zadowolony z publikacji postu zaległej edycji. Notabene zostało mi jeszcze dwanaście edycji do nadrobienia.
    Na zakończenie chciałem jeszcze napisać, że cieszę się niezmiernie z faktu podzielenia się spostrzeżeniami na temat nowych produktów, które pojawiły się w moim warsztacie. Mam nadzieję, że po przybliżeniu wam ich specyfiki ułatwiłem podjęcie decyzji o ewentualnym ich zakupie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz