19.02.2016

Recenzja - Drunken Dwarf, Dwarves Shields

Mam ponownie wielką przyjemność zaprezentować produkty firmy Sciborminiatures. Firmy która specjalizuje się w produkcji figurek, podstawek i innych elementów wykonanych z żywicy.
Podobnie do poprzednio recenzowanych produktów od Scibora te również zostały zapakowane w plastikowe pudełeczka zapobiegające ich uszkodzeniu. Zarówno Krasnolud jak i tarcze są wykonane z najwyższą dbałością o szczegóły oraz w dobrej technologii odlewniczej ponieważ nie doszukałem się żadnych wad. Oczywiście ktoś może zaraz się doczepić do tego, że wokół tarcz jest nadmiar żywicy który wypłynął z formy ale to jest niewielki mankament który z łatwością można usunąć nożem modelarskim. Tak więc ponownie mogę polecić te produkty tym którzy mieli wątpliwości i zastanawiali się czy je kupić.
 








13 komentarzy:

  1. Tego krasnoluda to bym malował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego krasnoluda to bym malował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko jednego :D Ale tego drugiego też mogę Ci dać do malowania :D

      Usuń
    2. Ok. To poczekam do czerwca, może wygrasz coś z BCM :D

      Usuń
    3. Zależy jak paczki będziesz dzielił :D

      Usuń
    4. To już nie moja działka.

      To chłopaki dzielili i będą rozdzielać nagrodami w czerwcu. ;)

      Usuń
    5. To już nie moja działka.

      To chłopaki dzielili i będą rozdzielać nagrodami w czerwcu. ;)

      Usuń
    6. Ale mi komentarzy nabijasz :D

      Usuń
  3. Nie ma za co. Z telefonu piszę i widocznie dubluje komentarze :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Idea pijanego, zarośniętego grubasa jest bliska memu sercu ;)

    OdpowiedzUsuń