11.02.2016

Szkielet (5)#5

     Dzisiaj trochę inny Szkielet. Bo z berdyszem (tak mi się przynajmniej wydaje :D). Tarcza jak już wspomniałem kiedyś z siódmoedycyjnego boksu Szkieletów i szczerze przyznam, że z każdą kolejno pomalowaną sztuką podobają mi się one coraz bardziej. Co do samego modelu to nie będę się rozpisywał zbyt wiele, model kultowy z piątej edycji - takich już nie ma :(
     Jak sobie na niego popatrzę to się nie mogę doczekać pomalowanego całego oddziału, będzie ich dwudziestu. Mam nadzieję, że będą się fajnie prezentować zarówno na półce (jak się takowej dorobię) oraz na stole (takiego mebla też jeszcze nie mam).

4 komentarze:

  1. Świetny model i ładnie pomalowany. Szlachetnie zardzewiał :) Masz sporo skarbów w swojej kolekcji. Planujesz jakiś rekord z ilością publikacji? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mnie również się podoba ten model. Co do skarbów to nie przeczę mam jeszcze sporo perełek. Jeżeli chodzi z kolei o rekord publikacji to nic nie obiecuję ani deklaracji nie składam, zobaczymy co się uda osiągnąć.

      Usuń
  2. Mogę się mylić, ale na moje oko to nie jest piąta edycja, a jakaś 2-3. Poza tym wspaniały i rzecz jasna - zazdroszczę :D No i muszę przyznać, że Twoje malowanie z figurki na figurkę jest coraz lepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem aż takim znawcą tematu więc się nie będę kłócił.
      Miło mi słyszeć, że skill mi się podnosi aczkolwiek mam duże wątpliwości co do tego :D

      Usuń