12.02.2016

Recenzja - Dwarf Ducal Guard, Squalid Groun Square Bases

Sciborminiatures to uznana marka zarówno na krajowym jak i zagranicznym rynku. Jakoś nigdy wcześniej nie miałem możliwości oglądania na żywo wyrobów tej firmy, może dlatego, że nie jestem fanem figurek z żywicy pewnie nie posiadałem dotychczas w swoich zbiorach wyrobów SM. 
Te dwa zestawy nabyłem na zasadzie wymiany barterowej po turnieju, po prostu zestaw który wygrałem już posiadałem w swojej kolekcji i z kolegą Szczerym dokonaliśmy wymiany.  Ja chciałem jeden za jeden ale, że mój był większy i cięższy to Szczery stwierdził, że waga musi się zgadzać i dostałem dwa za jeden.
     Model Krasnoluda oraz podstawki są wykonane z żywicy co zresztą widać na zdjęciach :) Zapakowano je w plastikowe pudełeczka które w wystarczający sposób chronią modele przed uszkodzeniami. Jakość obu produktów stoi na wysokim poziomie, nie odnotowałem żadnych wad odlewniczych. Wyroby mają ciekawą i szczegółową rzeźbę. I uważam, że są godne polecenia. Co też z przyjemnością czynię.




    





2 komentarze:

  1. Te podstawki całkiem zgrabne są. A ściborowe kraśki mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń