30.11.2017

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. XXXIX - "Ulepek" - Tree Kin (1)#1

     Mawiają, że szewc bez butów chodzi... Miałem ambitne plany na tą edycję w końcu jestem jej gospodarzem i sam wymyśliłem temat :D Niestety ale tym razem życie napisało własny scenariusz i muszę się ratować najlepiej jak potrafię.





     Poniższy twór nie należy do najnowszych "ulepków" w mojej kolekcji ale tym akurat nigdy jeszcze się nie chwaliłem. Tree Kin powstał bardzo dawno temu pewnie minęło już z 9-10 lat, a powstał on podczas przygotowywań do turnieju Warhammer Fantasy Battle na całe 600 punktów na zasadach Border Patrol. Taka była potrzeba czasu, takie były możliwości, doskwierał brak kasy ;) Ogólnie rzecz biorąc stworzyłem cztery takie modele, pozostałe zapewne jeszcze w przyszłości pokażę na blogu. Dzisiaj debiut i pierwszy z czterech.


 
     Model Tree Kina bazuje na figurce Dryady z 5ed którą pociąłem na kawałeczki, następnie powstałe elementy nawierciłem bądź przewierciłem na wylot. Wszystkie te elementy znalazły się później na drucikach ze spinacza, który stworzył coś na kształt szkieletu nowego modelu. W puste przestrzenie pomiędzy elementami starej Dryady zaimplementowałem green staf i rozpocząłem dłubanie aby nadać mu fakturę starego drzewa tak by pasował do metalowych kawałków Dryady. Na sam koniec dodałem kilka części z pudła nowych Dryad i pomalowałem. Ot i cała filozofia ;)

15 komentarzy:

  1. Jeden z lepszych własnoręczne robionych Tree Kinów jakie widziałem =) Naprawdę dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się komuś podoba :D

      Usuń
    2. Dziwne, żeby się nie podobał! Świetny!

      Usuń
  2. Szacun! Dobrze to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chociaż wydaje mi się, że teraz zrobiłbym to lepiej, a na pewno inaczej :D

      Usuń
  3. Wygląda , bez przesady, rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta gęba też od driady ? jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam. To tylko trochę większy krzak ;)

      Usuń
  6. Zaletą większości ulepków prezentowanych w tej edycji jest to, że wyglądają fajniej, niż firmowe modele. Ten też!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połechtałeś moje EGO. Czuję się teraz zmuszony do jak najszybszej publikacji reszty oddziału Tree Kinów.

      Usuń
    2. No to się dokonało :D

      Usuń