24.11.2017

Recenzja - Stolik

     Stolik to czwarty produkt firmy SpellCrow jaki mam w swoich zbiorach. Ale jest on wyjątkowy ponieważ jest pierwszym wykonanym z białego metalu zestawem Spell Crow, który posiadam. Zestaw składa się z trzech elementów, dwóch nóg oraz blatu na którym umieszczono kałamarz, pióro, księgę i klimatyczny świecznik. Dla ciekawskich cenę takiego zestawu można znaleźć tutaj, jest ona bardzo przystępna jak za taki produkt. Całość została dobrze wyrzeźbiona, skala 28mm jest zachowana, nie zauważyłem również na jej elementach wad odlewniczych więc nie pozostaje mi nic innego jak polecić produkt SpellCrow!!!



10 komentarzy:

  1. Dzięki za recenzję.

    Masz już pomysł na wykorzystanie tego elementu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość ;)

      Co do pomysłu to coś mi chodzi po głowie ale... to projekt który nie wiem czy dojdzie w ogóle do skutku.
      A masz jakieś propozycje?

      Usuń
    2. Na okrągłą podstawkę i będzie dobre jako mebel, na przykład do wieży maga.

      Usuń
    3. Najpierw muszę sobie taką wieżę sprawić :D
      Ale idea sama w sobie zacna +1

      Usuń
  2. Wygląda bardzo fajnie czekam na efekty malowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczna rzecz. Otwierając wpis, spodziewałem się czegoś większego i z żywicy. A ten mebelek dodaj +5 do klimatu makiety, nie odbierając jej grywalności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny stolik. Ile ma ataków? ;)

    OdpowiedzUsuń