1.11.2017

Grave Guard (6)#6

     To "jutro", o którym pisałem przy okazji publikacji zdjęć poprzedniego modelu odciągnęło się aż do dzisiaj. Tym razem zupełnie nie z mojej winy, bo za oknem szalała wichura i miałem problemy z elektrycznością. Jak ja miałem czas to nie było prądu, jak prąd wracał na chwilę to z kolei ja byłem zajęty czymś innym. I tak to wyglądało, a w poniedziałek musiałem opublikować post do FBK, wtorek to ostatni dzień miesiąca więc czas na podsumowanie... sami rozumiecie. Tak czy inaczej dzisiaj kolejny model z oddziału Grave Guards.


6 komentarzy:

  1. Te modele starej gwardii zawsze mi się podobały kiedyś też sobie sprawię

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czekałem i czekałem aż Mateusz wrzuci podsumowanie... i się nie doczekałem. Jutro o 6:00 będzie opublikowany wpis dotyczący listopadowej edycji FKB.
      Jeden post na dzień to norma więcej nie mogę publikować bo ją zawyżę :D

      Usuń
    2. Ej... ale takie coś jak fkb jest ważniejsze niż normy :P

      Usuń