11.11.2017

Rój nietoperzy / Bat Swarm 3/3

     Nie pozostało mi nic innego jak zakończy jakże krótką i przyjemną przygodę z malowaniem trzech baz Bat Swarm. Było szybko i mega miło. Tradycyjnie na końcu zdjęcie grupowe.




RÓJ NIETOPERZY:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: 160 ZK
DOSTĘPNOŚĆ: 11
PODSTAWKA: 40 X 40 MM
     Te nocne istoty są niebezpiecznym i okrutnymi drapieżnikami, zdolnymi zaatakować i zabić istotę wielkości człowieka. Te podstępne ścierwojady, żywiące się ciałami większych istot można spotkać dość powszechnie w lasach na wschodzie Starego Świata. Nietoperze posiadają podobną do psiej głowę, a w paszczach tych stworów znajdują się szereg długich i ostrych zębów. Choć pokryte czarnym jak smoła futrem ciało pojedynczego nietoperza osiąga od nosa do ogona długość niespełna pół metra, to rój złożony z kilkudziesięciu osobników stanowi śmiertelne zagrożenie dla większości żywych istot.
     Uczeni Starego Świata przypuszczają, że przodkowie tych przeklętych latających ssaków musieli skosztować Wampirze krwi, która przemieniła je w skrzydlate, budzące postrach bestie.


BROŃ/PANCERZ: Rój Nietoperzy posiadają zdolność broń naturalna z cechą oręża ZATRUTY ATAK. Rój Nietoperzy nigdy nie mogą używać oręża i pancerzy.
ZASADY SPECJALNE:
BYCZA SZARŻA, DUŻY CEL, GŁÓD KRWI, LOT, PRZEPASTNE TRZEWIA, STRACH, WIELKOLUD, ZWIERZĘ
RÓJ NIETOPERZY: Rój nietoperzy może wykonać w fazie ruchu zwykły ruch lotu na 16”, który może być również ruchem szarży (szarża ta podlegać będzie wszystkich zasadom szarży). Rój nietoperzy może także, jeśli gracz sobie tego życzy, przerwać walkę, w której brał udział i wykonać w swojej fazie ruchu zwykły ruch lotu na 16”, ale w takim wypadku rój nietoperzy nie będzie mógł szarżować.     Ponadto przeciwnik atakujący Rój Nietoperzy w walce wręcz lub bronią dystansową otrzymuje modyfikator -1 do wyniku rzutu na trafienie.

Cytat z Warheim Fantasy Skirmish by Quidamcorvus -> blog.

4 komentarze: