3.11.2017

Recenzja - Fantasy Pigs and Piglets

     Już od dłuższego czasu piątki mam zarezerwowane na recenzje, a że dzisiaj jest piątek to do dzieła. Po raz kolejny mam ogromną przyjemność zaprezentować wam produkt polskiej firmy Ristuls extraordinary market - notabene nadal zastanawiam się dlaczego właściciel firmy nadał jej taką nazwę i co nim w tym wyborze kierowało :D 
     Fantasy Pigs and Piglets to produkt odlany z wysokiej jakości żywicy wykonany w skali 28mm. Składa się jak widać na zamieszczonych zdjęciach z ośmiu świń/prosiaków. Zestaw był zapakowany w woreczek strunowy w którym oprócz świnek została umieszczona ulotka z danymi firmy. Wielką zaletą tego produktu jest fakt, że otrzymujemy osiem różnych zwierzaków, tak więc producent nie poszedł na łatwiznę i nie wcisnął do opakowania klonów. Co do samej jakości produktu to oceniam ją na 4,5 punktu w skali pięciopunktowej. Pierwszy raz znalazłem w produktach REM wady odlewnicze, na szczęście nie są one duże i w łatwy sposób można ubytki żywicy uzupełnić gs'em. Skala modeli oraz ilość detali są na bardzo wysokim poziomie do którego zresztą firma REM zdążyła już nas przyzwyczaić. Nie pozostaje mi nic innego jak polecić ten produkt!!!



4 komentarze:

  1. Ale grube wieprze! Braki w anatomii nadrabiają klimatem :) Lecz w recenzji zabrakło kluczowej informacji: ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ty masz z tą ceną ;p
      Na stronie producenta widnieje cena 37,58zł. Ja nie pamiętam za ile kupiłem bo zakupu dokonywałem na allegro.

      Usuń
  2. Bardzo staroświatowe, kupowałbym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic trudnego :D Trzeba mieć tylko trochę $$$ ;)

      Usuń