7.11.2017

W 30 dni dookoła cmentarza - trzecie okrążenie.

     Nie wiem czy pamiętacie, bo ja prawie zapomniałem o cyklu: "W 30 dni dookoła cmentarza". Myślę, że mogę was usprawiedliwić jeżeli nie pamiętacie bo drugie okrążenie zainicjowałem 03.02.2016 roku czyli daaaawno temu. Ale robiąc ostatnio porządki na blogu znalazłem taki wpis i wcale mnie nie zaskoczył fakt, że nie skończyłem na czas tego projektu, bo ja już po prostu tak mam. Takie oto motto przyświeca memu hobby: "Robota raz odłożona będzie odkładać się sama", dlatego zawsze zazdroszczę tym którzy potrafią się wykazać dużą dyscypliną pracy i samozaparciem. No nic, koniec końców udało mi się pomalować wszystkie figurki. Poniżej dowód.
 


Fell Bats: 1, 2, 3, 4, 5, 6.
Grave Guards: 1, 2, 3, 4, 5.
Zombie: 1.
Vampire Strigoi: 1.
Skeleton Warriors: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
 
 
I czas na kolejne wyzwanie! Może uda się je zrealizować szybciej niż poprzednie :D Tym bardziej, że miniatur jest dużo mniej do pomalowania.



Żeby się nie rozpędzać za bardzo z powyższego tylko Dregów będę malował.

10 komentarzy:

  1. O, gdzieś już widziałem podobne roje nietoperzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowości malownicze mega dobrze się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na efekty malarskie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wampiry z Mordehim, najfajniejsze i najbardziej klimatyczne wampiry od GW. Aż Ci zazdroszczę ich malowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wampiry będę malował dopiero w czwartym okrążeniu. I jakoś się tym nie jaram ;) jeszcze :D

      Usuń