18.11.2013

Strigoi #1

     W zamierzchłych czasach kiedy jeszcze miałem zamiar zbierać armię Vampire Counts do dobrze znanego fanom fantasy systemu WFB wpadły mi w ręce cztery modele wampirów Strigoi, które miały reprezentować czempionów Ghouli jakże popularnego w tamtej edycji oddziału nieumarłych. Ale zmieniły się czasy priorytety i koniec końców armii nie zebrałem.
     Jednego wampira pomalowałem i podarowałem szwagrowi w prezencie, drugiego przehandlowałem, pozostałe dwa postanowiłem wykorzystać do gry w system Warheim. Jakiś czas temu pomalowałem jednego z nich, a dzisiaj postanowiłem się podzielić efektem mojej pracy z czytelnikami bloga. 


STRIGOI:
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 1
KOSZT REKRUTACJI: 150 ZK
PODSTAWKA: 20 X 20 MM
 
     Strigoi są żałosnymi stworzeniami, znienawidzonymi zarówno przez żywych jak i Nieumarłych. W tych wychudłych, przygarbionych istotach trudno dopatrzeć się jakichkolwiek ludzkich cech, jeszcze trudniej dostrzec rysy niegdyś dumnej i potężnej rodziny arystokratycznej, która władała potężnym królestwem Strigosu, rozciągającym się na zachodnich stokach Gór Krańca Świata. Pokonani przez Zielonoskórych i wypędzeni ze swej ojczyzny Strigoi żyją na cmentarzach, gdzie żywią się na wpół zakrzepłą krwią umarłych i dowodzą sforami ghouli, z bojaźnią unikając zarówno łowców czarownic jak i innych Wampirów.







BROŃ/PANCERZ: Strigoi posiadają zdolność broń naturalna z cechą oręża ZATRUTY ATAK. Strigoi nigdy nie mogą używać oręża i pancerzy.
ZASADY SPECJALNE:
GŁÓD KRWI, ŁATWOPALNY, NIENAWIŚĆ, NIEUMARŁY, REGENERACJA,
STRACH.
DOWÓDCA:
postać (bohater lub stronnik), która znajduje się w odległości nie przekraczającej 6” od Strigoi, może użyć jako podstawę testu wartość współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE swojego DOWÓDCY. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy Wampir jest Oszołomiony! lub Ucieka!.
KLĄTWA: Wampiry nie mogą przekroczyć bieżącej wody (chyba, że po moście lub korzystając ze zdolności LOT) i mogą znaleźć się w pułapce, powstrzymywane strumieniem, potokiem lub rzeką. Jeśli Wampir zostanie zmuszony do wkroczenia do rzeki zostaje automatycznie Wyłączony z akcji!.

Cytat z Warheim Fantasy Skirmish by Quidamcorvus -> blog.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz