26.09.2014

Recenzja - Skink Priest

     W ostatnim czasie kumpel dokupił sobie kilka modeli do armii Lizardmen i zamiast zbliżać się do końca jej malowania to ponownie się od niego oddaliłem. Cóż ... Ale dzięki temu mogę zaprezentować plastikowy model Kapłana Skinków firmy Games Workshop. Prawdę mówiąc to dawno nie miałem w rękach nowych modeli GW i jestem pod wielkim wrażeniem z jaką dbałością o szczegóły został on wykonany. Model jest zapakowany w blister z ładnym kolorowym zdjęciem na odwrocie którego znajduje się instrukcja w jaki sposób go posklejać, właściwie to coś oczywistego i przywykliśmy już do tego w produktach GW, mimo wszystko jest to in plus. Wracając do samego modelu to znajdują się na nim niewielkie nadlewki na linii podziału, które w bardzo prosty sposób usunąłem, następnie posiłkując się wspomnianą już instrukcją posklejałem częściowo model i pomalowałem białym podkładem - teraz czeka na swoją kolejkę do malowania - jakże długą :(





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz