20.10.2017

Recenzja - Sheep

     Czołem! Takie oto trzy małe owieczki zapakowane w zwykły woreczek wpadły mi w łapki. Jest to produkt firmy Mirliton SG odlany z białego metalu. Figurki wykonane są w skali 28 mm, ich rzeźba jest w miarę dokładna, w każdym bądź razie widać fakturę futra :D Natomiast jeżeli chodzi o sam odlew to na każdym egzemplarzu widoczna była większa lub mniejsza linia podziału z którą należy się uporać przed malowaniem. Zasadniczo nie ma się do czego przyczepić, moja ocena to 4,5/5. Polecam!!!
     BTW są to moje pierwsze figurki do systemu SAGA :)

 
 
W przyszłym tygodniu pokaże już pomalowane modele.

7 komentarzy:

  1. Ha! Pierwsze figurki dom Sagi, których bym się nie spodziewał:) Gęsi, koników, krówki, ale nie łowiecek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czegoś trza zacząć ;p
      Nie mam koników i krówek, a gęsi jakoś tak mało wyraziste są.

      Usuń
  2. O proszę, co to za banda :D ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Malowanie owiec powinno pójść błyskawicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak ale tak do końca to nigdy nic nie wiadomo.

      Usuń