17.11.2017

Recenzja - Drewniane skrzynie

     Jestem pod wielkim wrażeniem produktów firmy SpellCrow dlatego dzisiaj podzielę się z wami moimi spostrzeżeniami na temat kolejnego z nich. Drewniane skrzynie w ilości trzech sztuk dotarły do mnie zapakowane w woreczek strunowy opatrzony logiem firmy. Zestaw ten składa się z sześciu części, trzech skrzyń oraz trzech wieczek. Wykonany został z żywicy w skali 28mm, rzeźba jest pełna detali co możecie sami zobaczyć na zdjęciach. Znalazłem kilka drobnych wad odlewniczych, które z powodzeniem można usunąć za pomocą gs'u. Produkt ten dostaje solidne 4,5 punktów w skali pięciopunktowej. Normalnie odjąłbym 1 punkt za wady ale duże wrażenie na mnie zrobił fakt, że skrzynie są "3D" tzn faktura drewna jest z każdej strony, a nie tak jak u innych producentów jedna ze ścian jest gładka (przez nią odbywa się zalewanie formy) dlatego podniosłem swoją ocenę o 0,5 punktu. Cenę takiego zestawu możecie sprawdzić tutaj, moim zdaniem jest naprawdę niewysoka, dodatkowo przypomnę, że SpellCrow prowadzi program lojalnościowy i za każdy zakup na ich stornie gromadzimy punkty, które można zbierać i wymieniać na wybrane produkty. Po raz kolejny polecam produkty firmy SpellCrow!!!





11 komentarzy:

  1. Tak, polubiłem bardzo spellcrowy także.
    Skrzynie wyglądają super i niech ci służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzyń jest już na rynku multum, ale przekonałam się, że nigdy za wiele. Te wyglądają naprawdę spoko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne elementy. Dzięki fakturze wewnątrz można stworzyć coś co zawiera otwarte skrzynie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się bliżej przyjrzeć ich produktom. Nazwa dociera do moich uszu już kolejny raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiej wielkości (w mm) są te 2 najmniejsze skrzynie? Pasowałyby mi może do powozu Leśnych Elfów =)

    OdpowiedzUsuń