31.12.2018

Podsumowanie 2018 roku

     I jak wypadł ten miniony rok na łamach "Fantasy w miniaturze"??? Ano zgoła inaczej niżpoprzedni. Poniżej przedstawiam porównanie dokonań pomiędzy latami 2018 i 2017.
  • opublikowane posty 43/169,
  • pomalowane figurki 120/103,
  • recenzje 0/26,
  • wykonane tereny 2/8.
 
     Niby w publikacji postów jest zdecydowany regres, który wynika ze zmiany sposobu pokazywaniu moich dokonań związanych z hobby. Zdecydowałem się na rzadszą aktywność ale za to pokazywałem więcej pomalowanych miniatur w jednym poście - przed wszystkim dzięki temu oszczędzam czas, a nie sądzę aby jakoś zdecydowanie to przeszkadzało odwiedzającym mój blog.
     Jeżeli chodzi o malowanie miniatur to jestem na plusie w porównaniu do roku poprzedniego i idealnie wstrzeliłem się w zaplanowaną ilość figurek ujętych w planach na rok 2018, o których pisałem w TYM poście. Jednakże zdecydowanie nie udało mi się zrealizować planu pod względem tego co chciałem pomalować. Tutaj poległem, a wpływ na ten fakt miała moja chęć wciągnięcia syna w hobby i wspólne rozpoczęcie malowania miniatur do systemu Kings of War (co nieco pomalowaliśmy wspólnie).
Poniżej możecie sobie zobaczyć czego udało mi/nam się dokonać w minionym roku w rozróżnieniu na systemy.

  • Kings of War - 62 modele


 
   

 


  • Warhammer Fantasy Battle - 31 modeli




  • Warheim FS - 9 modeli 



  •  Warhammer Quest - 18 modeli 


  


     Tereny wykonałem dwa, które na dodatek składają się w jeden :D Ale najnormalniej nie starczyło mi już czasu na zrobienie ich w większej ilości. Głowę mam pełną planów dotyczących rozbudowy bazy terenowej ale nie wiem czy znowu nie przegram z czasem :/

 

     Recenzje są na ZERO i to było z góry zaplanowane. Mimo, że mam sporo zestawów, których  unboxing mógłbym dla was zrobić. Postaram się poprawić w przyszłym roku.
      Jeżeli chodzi o plany na przyszły rok to chciałbym pomalować ponownie powyżej 100 modeli. Gdybym miał dokonać podziału tematycznego - zachowując należytą ostrożność - tylko wyłącznie teoretycznie wyglądałoby to następująco:
  • modele do Afterglow (20 modeli),
  • modele do armii Lizardmen (30 modeli),
  • modele do armii Vampire Counts (10 modeli),
  • modele do Warhammer Quest (10 modeli),
  • modele do Kings of War (70 modeli),
  • modele do Warheim FS (20 modeli).
160 modeli!!! Po raz kolejny ambitnie :D Ale co tam, do czegoś trzeba dążyć :D

Tradycyjnie na koniec Życzę Wszystkim owocnego Nowego 2019 Roku zarówno w działaniach hobbystycznych jak i w życiu osobistym !!!

8 komentarzy:

  1. Wincy recenzji!

    Poza tym gratuluję kolejnego roku blogowania i tych wszystkich pomalowanych modeli. :)

    Lepszego 2019 roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki!!!

      Będę się starał -> nie obiecuję :D

      Usuń
  2. Może i mniej niż wcześniej, ale obrót i tak wporzo niezły! Oby tak dalej i życzę jeszcze więcej poweru w tym nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, przyda się więcej mocy, oj przyda ;)

      Usuń
  3. Najlepszego w Nowym Roku! Trzymam kciuki za wykonanie ambitnego planu i czekam na więcej terenów =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Zobaczymy co da się zrobić w kwestii terenów.

      Usuń
  4. Wolnego czasu i zapały do dalszego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Przyda się zarówno jedno jak i drugie!

      Usuń