30.08.2019

Recenzja - Fuel Depot

     Na którymś z turniejów Warheim jako nagrodę dostałem bon do sklepu firmy Micro Art Studio z którego skrzętnie skorzystałem wymieniając go na zestaw żywicznych beczek. Jak możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach zestaw beczek składa się z pięciu elementów profesjonalnie zapakowanych w tekturowe pudełko zaopatrzone w kolorową ilustrację produktu. Same elementy znajdujące się w środku pudełka zostały dodatkowo zabezpieczone przed uszkodzeniem poprzez wypełnienie pudełka kawałkami pianki. Produkt jak już na wstępie wspomniałem został wykonany z żywicy, jakość odlewu oceniam jako dobrą bo gdzieniegdzie doszukałem się niewielkich wad w postaci otworków, będących efektem pozostawienia powietrza w formie odlewniczej. Jednakże są to znikome wady, które można bardzo łatwo usunąć poprzez wypełnienie ich masą modelarską. Rzeźba elementów jest bardzo dobra, a skala świetnie pasuje do miniatur 28 mm. Zestaw ten mam zamiar użyć przy ozdabianiu makiet do After Glow i już mam nawet plan w jaki sposób to zrobię. Jeżeli tą recenzją zainteresowałem was produktem Micro Art Studio to zapraszam na ich stronę o tutaj.










2 komentarze:

  1. Fajny zestaw; będę miał go na oku pod kątem makiet do "Gorkamorki".

    OdpowiedzUsuń