3.05.2020

Murek - wip #1

     Ostatnio mam przesyt jeżeli chodzi o malowanie miniatur ale nie zniknąłem na dobre. Po prostu przerzuciłem się na robienie terenów. Poniżej wip murku - docelowo będzie ich sześć. Będą tak zrobione, że będzie można je połączyć ze sobą. Efekt końcowy jest zadowalający ale proces tworzenia takiego murku jest żmudny i czasochłonny. Jeszcze tylko pięć :D A później to wszystko pomalować :(

 Murek.
 Murek z krasnoludem dla pokazania skali.
 Przykładowe połączenie segmentów muru.
A to zdjęcie przedstawia część dużo większego projektu nad którym powolutku pracuję.
Mam nadzieję, że uda mi się go skończyć do końca roku.

12 komentarzy:

  1. Wygląda bardziej niż obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą pasować do Wieży Kostek. :) A nie myślałeś, żeby powielić je w żywicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście wieża z kostek była robiona tą samą metodą, aczkolwiek tam połączenia pomiędzy "cegłami" wypełniłem szpachlą - a teraz mi się już nie chce ;)
      Dlaczego uważasz, że powinienem zrobić odlewy? I akurat z żywicy?

      Usuń
    2. Gdybyś przerwy wypełnił szpachlą i powielił w żywicy oszczędziłbyś sobie pracy, zresztą dość fajnie to wygląda, zrobić ze trzy wzory i mógłbyś sprzedawać. :)

      Usuń
    3. Zastanowię się nad tym.

      Usuń
  3. Wyglądają bardzo dobrze, przydałyby mi się takie murki bo robota żmudna bardzo, czekam na efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz. Jak skończę to na pewno pochwalę się efektem końcowym.

      Usuń
  4. Nie pamiętam wieży kostek :( Czy elementem metody jest pokrycie z jajecznych wytłoczek, czy to inny materiał? Zgadzam się z przedmówcami, że zapowiada się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobny materiał do wytłoczek. Też papierowy. Jednak ma bardziej wyrazistą fakturę imo.

      Usuń
  5. Fajny, rzemieślniczy projekt! Podoba mi się decyzja by użyć krasnala do pokazania skali, od razu mur wygląda na wielki i okazały! :D

    Mam nadzieję, że ukończony projekt będzie się liczył chociażby jako jedna miniatura do postanowienia noworocznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pacynki są podliczane. Makiety już nie. Dzięki!

      Usuń