16.05.2022

Akolita - Kult Dzieci Zagłady (2) #2

     Wczoraj miałem lenia i nie chciało mi się robić zdjęć dlatego dzisiaj rano je zrobiłem i omc nie spóźniłem się do pracy :/ Nauczka na przyszłość ;) Trzeci bohater ekipy Kultu Dzieci Zagłady za mną, podobnie jak poprzedni Ghulgoch ten również pochodzi z zestawu The Wurmspat. Do skończenia malowania tej bandy zostało mi jeszcze osiem modeli ale na ten moment postanowiłem powrócić do antyku i popchnąć trochę projekt rzymski do przodu. 

Cel na rok 2022: 180 miniatur
Do osiągnięcia celu pozostało: 125 miniatur
Pomalowane: 55



6 komentarzy:

  1. Dobry, kontrastowy kolorystyczny synchrom kity i bajorka. Bardzo ciekawy model.

    OdpowiedzUsuń
  2. Metale też fajne. Dobre robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!.. no i zacny wypadnięty odbyt... :P

    OdpowiedzUsuń