11.08.2013

Inwentaryzacja –Beastmen



     Figurki z armii Beastmen posłużą mi do stworzenia bandy Zbrojnego stada Zwierzoludzi do systemu Warheim. O bandzie tej wspomniałem już jakiś czas temu, niebawem powinienem skończyć malować pierwsze modele i chętnie zaprezentuje je na blogu. Nie uwieczniałem wszystkich figurek na zdjęciach ponieważ w tym przypadku jestem na 100% pewien, że posiadam to co wymieniłem poniżej.

I) Lords & Heroes:
1) Beastmen Doombull - 1 szt. (ed. najnowsza)
2) Beast Lord- 1 szt. (Avatars of War)
3) Beastmen Ghorros Warhoof- 1 szt. (ed. najnowsza)
4) Beastmen Beastlord with Two Hand Weapons- 2 szt. (ed. najnowsza)
5) Gorthor the Beastlord - 1 szt. (ed. najnowsza)
6) Beastmen Beastlord with Great Weapon - 1 szt. (ed. najnowsza)
7) Beastmen Shaman - 1 szt. (ed. szósta)
8) Morghur - 1 szt. (ed. szósta)
9) Beastmen Bestlord - 1 szt. (Mordheim)
10)

II) Core Units:
1) Beastmen Gor Herd - 20 szt. (ed. najnowsza)
2) Beastmen Ungor Herd - 10 szt. (ed. najnowsza)
3) Chaos Warhounds- 16 szt. (ed. szósta)
4)
Beastmen Gor - 3 szt. (Mordheim)  
5)

III) Special Units:
1) Beastmen Bestigor Herd - 10 szt. (ed. najnowsza)
3) Beastmen Tuskgor Chariot - 1 szt. (ed. najnowsza)
4 Pestigors - 3 szt. (ed. szósta) 
5)

IV) Rare Units:
1) Harpies – 5 szt. (ed. piąta)
2)

V) Inne:
1)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz