9.11.2014

Pies bojowy (7)#2

     Idąc siłą rozpędu postanowiłem pomalować dwa ostatnie psy, które pozostały mi z czterech zestawów Farmer Maggot and Hounds. Wcześniejsze modele psów, czyli 10 szt. wykorzystałem w dwóch bandach, a mianowicie Łowców Czarownic oraz Niziołków z Krainy Zgromadzenia. W związku z tym, że w systemie Warheim FS jest możliwość kupienia zwierzaka m.in. Psa bojowego stwierdziłem, że dwa ostatnie modele psów Maggota będą się do tego nadawały najlepiej. I tak oto zmalowałem dwa rottweilery. 
 


PIES BOJOWY:
     Udomowione psy to nieczęsty widok w Starym Świecie, ale mieszkający na wsi arystokraci często trzymają sfory psów gończych, ceniąc ich niezwykłe umiejętności tropienia. Jednak mało kto może pozwolić sobie na utrzymanie kilku tych zwierząt, stąd hodowla psów nie jest specjalnie popularna w Starym Świecie. Psy są zaciekłe i nieustępliwe, a wierne zwierzę wytresowane do walki potrafi być cennym kompanem.


ZASADY SPECJALNE:
ZWIERZĘ.
SFORA:
W walce wręcz psy bojowe dosłownie wspinają się jeden na drugiego, wiedzione dziką chęcią zaatakowania wroga. Każdy pies bojowy stojący bezpośrednio za innym modelem psa bojowego, który walczy wręcz może zaatakować i zostać zaatakowany przez związany walką wręcz model przeciwnika.
UWAGI: Psy bojowe posiadają zdolność broń naturalna. Psy bojoweniedostępne dla Skavenów i Jaszczuroludzi.
CENA: 20+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.

 Cytat z Warheim Fantasy Skirmish by Quidamcorvus -> blog.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz