31.10.2018

Figurkowy Karnawał Blogowy ed. L - "MONSTER!" - Durthu the Treeman #1

     Jak to się mówi... "rzutem na taśmę"... czy jakoś tak ;) udało mi się pomalować mojego potwora, a jest nim Durthu the Treeman z 5 edycji Warhammer Fantasy Battle. Specjalny bohater Leśnych Elfów, mega klimatyczny, jedna z moich ulubionych figurek do tej armii. Kiedyś wielokrotnie walczyłem nim na turniejach i mam do niego wielki sentyment więc postanowiłem go przemalować specjalnie na październikową pięćdziesiątą edycję Figurkowego Karnawału Blogowego. Na dodatek jest w kolorach jesieni więc świetnie pasuje do klimatu panującego za oknem.



2 komentarze:

  1. Hmmm... Mam mieszane uczucia co do tego modelu, ale w Twoim wykonaniu naprawdę wygląda dobrze. Podoba mi się ta paleta kolorów oraz podstawka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że mimo wątpliwości co do samego modelu ten konkretny Ci się podoba.

      Usuń