18.10.2018

Przydrożna Świątynia - etap trzeci

     Przy okazji pierwszego wpisu o Kamiennym kręgu który tworzyłem w ramach uczestnictwa w XIII edycji Figurkowego Karnawału Blogowego wypisałem listę makiet i znaczników które będą mi potrzebne do gry w system Warheim FS na stole wiejskim. Poniżej możecie znaleźć listę na której kolorem czerwonym zaznaczone są punkty dotychczas jeszcze nie zrealizowane, a zielonym te które już się zmaterializowały.
 
1) Most.
2) Kamienny krąg - TUTAJ.
3) Znaczniki trujących gazów - TUTAJ.
4) Chata guślarza.
5) Płonące furgony.
6) Wieża z rogiem Taala.
7) Znaczniki insektów - TUTAJ.
8) Chata "Pod łysym zbójem".
9) Przydrożna Świątynia.
10) Tabor.
11) Znaczniki ruchomych piasków.
12) Wulkan.
13) Święty gaj.
14) Moczary.
15) Sadzawka.
16) Rogatki.
17) Więzienie.
18) Magiczne koryto.

     W końcu zmusiłem się i zgodnie z zapowiedziami z początku roku 2017 (z zaświatów) oraz tych trochę nowszych z lipca 2018 rozpocząłem prace nad makietą Przydrożnej Świątyni wykorzystując do tego elementy Ruins Of Osgiliath, The Hobbit Scenery, których recenzje możecie przeczytać na blogu. Dodałem również kilka elementów dla urozmaicenia makiety w postaci skrzyń, beczek, szafek itp.
     Postanowiłem podzielić makietę na dwie części dzięki czemu będzie bardziej uniwersalna i można będzie ją używać w różnych scenariuszach/rozgrywkach. Ok przejdźmy do sedna sprawy - dzisiaj skończona pierwsza część - poniżej zdjęcia.










 

10 komentarzy: