20.04.2019

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. LVI - "Totentanz! "

  Ta dam... Adam jest gospodarzem pięćdziesiątej szóstej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego. Na co dzień Adam zarzuca nas całą masą informacji na swoim blogu DansE MacabrE. I co ciekawe, zaproponował aby tematem tej edycji był: "Dance Macabre", czyli temat który brzmi dokładnie tak jak nazwa jego bloga.

     Nieumarłych wszelkiej maści u mnie dostatek ale żadnych tańczących :/ Dlatego z braku laku wybrałem sześć modeli z bandy Nighthaunt do Warhammer Underworlds, które kiedyś kupiłem sam już nie wiem po co. Może dlatego, że strasznie podobają mi się modele tej frakcji i gdybym miał grać w Warhammer Underworlds lub Age of Sigmar to Nighthaunt byłby moim pierwszym wyborem. Żałuję tylko, że nie posiadam modelu Briar Queen - może kiedyś uda mi się takowy nabyć. 








2 komentarze:

  1. Zacne Nighthaunty, Milordzie. :)

    Swoją drogą, nazwy niektórych blogów mogły by być bardzo ciekawymi tematami!

    OdpowiedzUsuń