4.01.2024

Recenzja - Zarażony 2

     W trakcie robienia porządków na dysku natrafiłem na zdjęcia dwóch modeli Zarażonych, które jakimś dziwnym trafem przegapiłem przy pisaniu recenzji modeli firmy White Tree. Dlatego postanowiłem jak najszybciej nadrobić te zaległości.
     Model Zarażonego został odlany w dobrej jakości żywicy i nadal podtrzymuję swoją opinię na temat figurek do Afterglow, że są to najlepsze żywiczne modele jakie miałem w rękach. Dobra wyraźna rzeźba, odpowiednia skala no i ilość detali to coś co można śmiało nazwać wizytówką figurek od White Tree. Ten konkretny model składa się z trzech części do samodzielnego sklejenia i był zapakowany w plastikowy blisterek wyłożony gąbką w którym oprócz figurki można było znaleźć okrągłą plastikową podstawkę. 
     Wraz z nastaniem nowego roku postanowiłem wprowadzić w moich recenzjach coś w rodzaju podsumowania, które będzie umieszczone pod zdjęciami produktu - taka moja subiektywna ocena.



Plusy:
- materiał - dobrej jakości żywica,
- skala - jest zachowana dla modeli 28 mm,
- rzeźba - wyraźna, szczegółowa z dużą ilością detali,
- opakowanie - dobrze zabezpiecza figurkę przed uszkodzeniami,
- podstawka - zawsze lepiej jak jest niż jej nie ma.

Minusy:
- brak elementów umożliwiających złożenie dwóch różniących się od siebie modeli w przypadku posiadania dwóch egzemplarzy.


5 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie, a miałeś modele od Rotten Factory? Tak w kwestii porównania jakości odlewów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje recenzje modeli od RF możesz znaleźć w dziale Unboxing. Z tego co pamiętam były bez zarzutu, jednak jeżeli idzie o ilość szczegółów to lekko ustępują tym od White Tree (o ile to jeszcze ta firma).

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o detale, to masz całkowitą rację.

      Usuń
    3. Chociaż raz ja :D

      Usuń