30.10.2019

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. LXII - "Więcej niż jedno zwierzę"

     Micz z Paint and Kill na październikowy Figurkowy Karnawał Blogowy zarzucił następujący temat: "Więcej niż jedno zwierzę". Z tematu niezmiernie się ucieszyłem bo już wcześniej miałem przygotowane do malowania miniatury gęsi, które będą ozdobą na stole podczas rozgrywek w SAGĘ. Co ciekawe do SAGI jeszcze nie pomalowałem żadnego woja za to zwierzaków mam już osiem :D Miłego oglądania.
     Do osiągnięcia celu zostało 97 miniatur :(





9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, że pomalowałem ranty podstawek ;)

      Usuń
    2. Haha, też. Ale same modele są fajne, taka miła odmiana. :)

      Usuń
  2. Urocze! A pozostałe trzy zwierzątka to jakie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzieś tam w odmętach dziejów w ramach innej edycji FKB pomalowałem trzy owieczki.

      Usuń
  3. Uwielbiam takie dodatki na polu bitwy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakież cudne gęsi! Na pewno zrobią dobrą scenerię - a może i cele zadań? ;)

    OdpowiedzUsuń