16.10.2019

Za pięć dwunasta!!!

     Dzisiaj pijąc poranną kawę przeglądałem moje malarskie dokonania z obecnego roku i z obliczeń wyszło mi, że pomalowałem do dnia dzisiejszego 51 modeli. Dużo, nie dużo... można na ten temat dywagować ale zdecydowanie za mało aby spełnić wymaganie ilościowe na rok 2019 jakie sobie postawiłem początkiem roku. 51 modeli to prawie jedna trzecia, no ale nadal brakuje mi dwie trzecie aby spełnić założenie, czyli 109 modeli. 109 modeli do pomalowania toż to ogrom, chyba muszę ostro wziąć się do roboty i skończyć rozgrzebane projekty jak również zacząć malować "świeżaki" - zabrzmiało trochę jak z reklamy Biedronki ;)
     No to się obudziłem za pięć dwunasta :D Myślicie, że mi się uda??? Może mały zakład aby mnie zmotywować :D

3 komentarze:

  1. Musisz się wkręcić w jakąś 6mm grę - w końcu nikt nie powiedział jak duże mają być te modele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to nie wpadłem :D
      Ale jednak pozostanę przy skali 28mm - bezpieczniej dla portfela i dla mojego życia :D

      Usuń
  2. Ja bym nie zdążył, ale trzymam kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń