4.11.2019

Skink Regiment blowpipe (5)#1

     Długie weekendy zazwyczaj sprzyjają malowaniu - przynajmniej u mnie. Tak było i tym razem. Postanowiłem sobie, że poświęcę cały wolny czas na malowanie pacynek, dzięki temu przez weekend pomalowałem trochę modeli do armii Lizardmen, której właścicielem jest Areo. Dzisiaj pierwsza piątka Skinków, reszta czeka na skończenie podstawek i fotografię - mam nadzieję, że do końca tygodnia uda mi się je pokazać, bo na realizację celu jakim jest pomalowanie w roku 2019 stu sześćdziesięciu modeli zostało niewiele czasu.
      Do osiągnięcia celu zostało 92 miniatury :( 
 

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajni są. Zawsze darzyłem sympatią Skinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Michale, mnie też zawsze podobały się Skinki - nawet te z piątej edycji.

      Usuń
  2. Dmuchawki nie nawiercone! ;)

    Fajnie dobrałeś kolory, na plus plamki i złote oczy. Dobrze się to komponuje razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już zacząłem malować ranty podstawek to ty jakichś dziurek się czepiasz ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajna kolorystyka i wykonanie ;) Ostro zazdroszczę z Niemiec tych dwóch długich weekendów pod rząd ;) Dobry speed dzięki temu masz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Co do weekendów to pewnie masz priorytety, które są ważne i ważniejsze. Jak każdy ;)

      Usuń