15.04.2020

„Maluj w czasach zarazy” - konkurs Dębowej Tarczy

     Ostatnimi czasy straciłem zupełnie wenę do malowania pacynek. Konkurs „Maluj w czasach zarazy” jaki zorganizował klub Dębowa Tarcza ma być poniekąd próbą ponownego zmotywowania mnie do pracy. Szczegóły dotyczące konkursu możecie znaleźć na fanpage Dębowej Tarczy. Nie chodzi tutaj o zdobycie jakiejś nagrody - trzeba znać swoje miejsce w szeregu - tylko o zmuszenie się do sięgnięcia po pędzel i pomalowania czegoś w końcu.
     Na ten moment postanowiłem wziąć udział w dwóch pierwszych kategoriach:
1) Pojedynczy model. Tutaj wybiorę jedną figurkę z poniższego zdjęcia.

 
2) Grupa modeli – drużyna, oddział. Co najmniej 5 modeli. W tej kategorii postanowiłem wystawić grupę Beastmenów do Warhammer Quest.

 
3) Duży model – przykładowo: troll, demon prince, dreadnought lub większe. Jeszcze nie mam pomysłu ale pierwsze co przyszło mi do głowy to Treeman - zobaczymy jeszcze jest czas na zgłoszenie.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cytując "klasykę" ;)
      "- Masz być jak bulterier!
      – Będę.
      – Jak wściekły byk!
      – Będę!
      – Jak Tommy Lee Jones w 'Ściganym'!
      – Będę!
      – No, to spieprzaj."

      Usuń
  2. O będzie z kim rywalizować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głupie to siedzenie w domu, niby człowiek powinien mieć więcej wolnych chwil na wszystko a ostatnio jestem jak Gandalf. Brakuje mi czasu!

    Konkurs by mi umknął! Co tam nagrody, nagrodą to jest to, że ma się więcej pomalowanych modeli. Cholibka no, muszę coś wyciągnąć z szafki wstydu i dorzucić do tego pieca zarazy! :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za wieści - na udział zdecydowałem się i ja! Będzie motywacja do dwóch miniprojekcików :)

    OdpowiedzUsuń