23.02.2024

Recenzja - Gas Canister

     A dzisiaj premiera. Jeszcze nie miałem okazji recenzować produktów firmy Alienlab mimo, że jest to nasz krajowy producent dobra hobbystycznego.
     Czasami zdarza mi się kupować pewne rzeczy, które trafiają do pudła i czekają długo albo i bardzo długo zanim je użyję i zapewne czeka to również ten zestaw ale... to nie o tym miałem pisać.
     Zestaw ośmiu butli na gaz został umieszczony w woreczku strunowym i jest to wystarczające zabezpieczenie dla tego typu towaru. Same butle to odlewy żywiczne bardzo dobrej jakości, niestety mimo to znalazłem dwie wady odlewnicze. Jedna z butli nie ma zaworu, a druga ma zniekształconą podstawę. Skala idealnie pasuje do figurek 28mm. Fajne jest to, że zestaw składa się z ośmiu butli o różnych wymiarach co znacząco urozmaici makiety na których je umieszczę. 
     Mimo niewielkich wad śmiało mogę polecić wszystkim ten zestaw. 



Plusy:
- materiał - dobrej jakości żywica,
- skala - jest zachowana dla modeli 28 mm,
- rzeźba - wyraźna i szczegółowa, 
- opakowanie - dobrze zabezpiecza elementy przed uszkodzeniami,
- inne - różne rozmiary zawsze na plus.

Minusy:
- wady odlewnicze.


4 komentarze:

  1. Fajny zestaw do współczesnych i sci-fi projektów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio po raz kolejny oglądałem Szczęki i jedna taka butla zrobiła robotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, kolejny powód żeby nabyć taki zestaw :D

      Usuń