24.02.2017

Recenzja - Polish Dwarf

Dwa tygodnie temu prezentowałem Krasnoluda firmy Werewoolf Miniatures, którego pierwowzorem był Król Polski Jan III Sobieski.
A dzisiaj mam dla was figurkę od Ścibora również w klimatach sarmackich. Jest nią Polish Dwarf, który z wyglądu od razu przypomina siedemnastowiecznego szlachcica z szablą w jednej ręce i buławą w drugiej. Krasnolud zakuty w pancerz płytowy na plecach zarzuconą ma skórę lwa, a głowę zdobi jakże charakterystyczny dla tamtych czasów kołpak. Do zestawu dodana jest sceniczna podstawka co jest normą dla figurek Scibor Miniatures i miłym gestem w kierunku klienta.

     Figurka jest wykonana z żywicy, nie zauważyłem na niej żadnych wad odlewniczych, a rzeźba jest wyraźna i bogata w szczegóły. Rozmiar 28mm pozwala na zastosowanie jej jako człowieka, co jest zarówno plusem jak i minusem tej miniatury. Myślę, że będzie ona świetnym urozmaiceniem regimentów jak i band skirmishowych. Tak więc POLECAM!






4 komentarze:

  1. Nie wszystkie modele Ścibora mi się podobają, ale ten jest naprawdę dobry. Krasnolud sarmata to dobre połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również nie wszystkie podchodzą. Ten jest rzeczywiście całkiem niezły.

      Usuń
  2. Bardzo fajna ta linia sarmackich krasi!

    OdpowiedzUsuń