3.03.2017

Recenzja - Tarcze

Ha! Dzisiaj po raz pierwszy mogę zaprezentować produkt polskiej firmy SpellCrow. Firma ta znana jest przede wszystkim z gry Umbra Turris ale posiada również w ofercie wiele fajnych dodatków do modyfikacji figurek. Jednym z takich produktów jest zestaw tarcz, które wygrałem na zeszłorocznym turnieju Warheim FS odbywającym się w Katowicach. Szerze mówiąc, to zaraz po powrocie do domu z dużą ciekawością wyciąłem z woreczka strunowego tarcze aby się z nimi zaznajomić bo jak już wcześniej wspomniałem jest to pierwszy produkt SpellCrow jaki dostałem w łapki. Muszę stwierdzić, że podobnie do innych polskich firm również produkt SpellCrow jest najwyższej jakości. Skala, szczegółowa rzeźba i brak wad odlewniczych utwierdza mnie w przekonaniu, że pracują tam profesjonaliści. Jestem przekonany, że pozostałe produkty również są na wysokim poziome. Stąd tarcze SpellCrow dostają moją rekomendację. Polecam!







6 komentarzy: