27.03.2020

Recenzja - Case - Basic Medium (Plexiglass front)

     Niedawno obchodziłem urodziny i była to doskonała okazja aby zażyczyć sobie prezent, który notabene od dłuższego czasu chodził mi po głowie. I tak udało mi się zdobyć taką oto walizeczkę do przenoszenia figurek. Walizka, a może bardziej odpowiednie określenie to skrzynka dotarła do mnie w częściach - bo taką opcję zakupu można wybrać na stronie producenta i jest ona sporo tańsza od kolejnej wersji już złożonej. Reasumując skrzynka dotarła w sześciu częściach plus dwie pułki (jedną zamówiłem dodatkowo). Jak widzicie na zdjęciach poniżej w większości są to elementy wykonane z płyty HDF ciętej laserem, a front jest z pleksi, dodatkowo do górnego elementu przytwierdzona została rączka ułatwiające przenoszenie całości. Wszystkie elementy doskonale do siebie pasują i właściwie to nie wiem czy jest możliwość złożenia tej skrzynki w inny niż prawidłowy sposób (nie próbowałem). Co prawda do przesyłki ze skrzynką nie została dołączona instrukcja składania i to skłania mnie do stwierdzenia, że po prostu nie da się jej źle złożyć. Oczywiście aby całość się nie rozpadła należy użyć kleju do drewna by trwale zespolić ze sobą poszczególne elementy. Jak już wspomniałem wcześniej dokupiłem sobie dodatkową półkę, bo jedna dołączona do skrzynki w standardzie jest niestety niewystarczająca. Moje półki są pokryte matą magnetyczną co również jest jedną z trzech opcji do wyboru.
     Jeżeli zaciekawiłem was tym wpisem to produkt ten możecie znaleźć o tutaj. Osobiście oceniam całość na piątkę z plusem.
 

Pusta skrzynka.
 
Skrzynka z figurkami.
 
Na jednej półce prawie zmieściła się moja kolekcja pomalowanych modeli do WHQ.

6 komentarzy:

  1. Oo! Mam dwie skrzyneczki i także oceniam bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli się nie mylę w swej ocenie.
      Teraz muszę sobie sprawić taką dużą na armię do WFB.

      Usuń
  2. Wygląda dziwnie znajomo... mam ze dwie u siebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrcze każdy ma dwie. Koniecznie muszę zmienić mój stan posiadania...

      Usuń
  3. Kawał fajnej skrzynki, będę musiał sobie to zapamiętać na przyszłość! Dzięki za wypróbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń