13.03.2020

Recenzja - Small Storehouse

     Jak wspomniałem ostatnio, bardzo lubię produkty od Mini Monsters, pewnie dlatego sporo mam ich w swojej kolekcji. Niestety ten jest w tym momencie ostatnim jakiego jeszcze nie zrecenzowałem, więc dopóki coś nowego od Mini Monsters nie wpadnie mi w ręce to robimy sobie przerwę od recenzji produktów tej firmy.
     Standardowo zestaw od Mini Monsters został zapakowany w woreczek strunowy, w którym znajdziemy pięć odlewów żywicznych stanowiących konstrukcję budynku. Tym razem niestety ale znalazłem sporo małych wad w postaci otworków po bąbelkach powietrza, które można znaleźć na każdym elemencie. Nie są to duże wady, a ich usunięcie przy pomocy masy plastycznej nie powinno nastręczać wielu problemów. Model budynku ma wyraźną, szczegółową i bogatą rzeźbę. Na pewno będzie spora frajda przy malowaniu. Jeżeli chodzi o skalę to taki domek dla krasnoludów :D Chociaż jeżeli budynek ten ma imitować jakiś średniowieczny obiekt to skala jest jak najbardziej OK!
     Jeżeli chcielibyście nabyć mały magazyn to możecie go znaleźć o tutaj.








6 komentarzy:

  1. Ooo bardzo fajny! Dzięki za recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgrabne. Zresztą cała oferta wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, większość pozycji od M.M. jest godna polecenia.

      Usuń
  3. Bardzo fajny! Malowałabym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym malował ale... nie mam czasu... inne projekty ;)

      Usuń