26.06.2020

Recenzja - Zestaw startowy Odrzuconych

     Po raz kolejny pozostajemy w klimatach postapo za sprawą zestawu startowego frakcji Odrzuconych do systemu Afterglow od firmy White Tree. Dzięki uprzejmości Areo dla którego maluje figurki z tego zestawu (została mi jeszcze jedna) mogę wam zaprezentować zawartość tego ładnego pudełeczka. Zestaw pięciu figurek Odrzuconych został zapakowany we wspomniane już wcześniej tekturowe pudełko na którego spodzie możemy znaleźć fotografię pomalowanej jego zawartości - taki obrazek może być dobrą inspiracją dla właściciela. Dodatkowo poza pudełkiem figurki były zapakowane w woreczki strunowe oraz obłożone gąbką, co stanowi bardzo dobre ich zabezpieczenie przed uszkodzeniem. Jak już wspomniałem wcześniej w środku znajdziemy pięć miniatur Szefa, Ghoula oraz trzech Zmutowanych Zbirów, którymi możemy rozpocząć przygodę z systemem Afterglow. Miniatury są odlane z wysokiej jakości żywicy, są pełne szczegółów, ich rzeźba jest wyrazista, a co najważniejsze są pozbawione wad, nawet linię podziału ciężko jest znaleźć. Każda miniatura składa się z kilku części, dzięki czemu po złożeniu jest przedstawiona w dynamicznej pozie. Tutaj możecie sobie zobaczyć jak mi się udało pomalować: Szefa, Ghoula, Zmutowanego Zbira nr1 i Zmutowanego Zbira nr 2. Jeżeli moja recenzja zachęciła was do rozpoczęcia przygody w świecie Afterglow to taki zestaw możecie nabyć o tutaj.









2 komentarze:

  1. Figurki całkiem ładne i z potencjałem. Szkoda, źe sam ten projekt jakiś szemrany jest ( i już zamyślam że na dobre upadł), ale coś się chyba ostatnio ruszyło znowu z grą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam od czasu do czasu się pokazuje. Mam nadzieję, że twórcy się ogarną i wszystko wróci do normy, bo szkoda by było.

      Usuń