22.07.2020

Centaurs WHQ (3)#1

     Długo czekałem na okazję aby dokonać zakup Centaurów i w końcu mi się to udało. Modele metalowe!!! Jarałem się tym zakupem tak bardzo, że zaraz po odebraniu paczki z paczkomatu przystąpiłem do pracy nad miniaturami. Na spokojnie trzy dni machania pędzlem i oto są. Kolekcja miniatur do pierwszego poziomu lochów w WHQ powiększyła się o kolejne trzy modele. Na ten moment mam pomalowane 96 na 189 modeli, które sobie zaplanowałem na ten etap rozgrywki. Zresztą pokusiłem się o zrobienie wykresu obrazującego postęp nad tym projektem dzięki czemu mam jasny przegląd sytuacji, więc sami możecie zobaczyć co i jak.

Cel na rok 2020: 180 miniatur.
Do osiągnięcia celu zostało: 111
Pomalowane: 69





 

10 komentarzy:

  1. Piękności! Fantastyczne modele w bardzo dobrym malowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Gdybym miał grać armią Zwierzoludzi to dwie piąteczki takich stworów to must have!
      Dzięki Michale!

      Usuń
  3. Klasa robota, prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleganckie modele. Puklerze fajnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja uwielbiam centaury! Zajefajnie wyszli, podoba mi się zestawienie kolorów skóry, kłaczków i końskiej sierści (?).

    OdpowiedzUsuń