17.07.2020

Recenzja - Mollog's Mob

     Kolejny piątek z modelami do systemu Warhammer Underworlds Nightvault od Games Workshop. Pewnie gdyby nie nadarzyła się okazja zakupu tego zestawu po niższej cenie to bym tego nie zrobił. Bo tak naprawdę w całym tym zestawie tylko i wyłącznie troll jest tym czego pragnąłem najbardziej. No ale poza trollem w pudełeczku znajdziemy jeszcze szczegółową instrukcję montażu modeli, kolejne trzy miniatury oraz dedykowane do nich sceniczne podstawki oraz karty do gry Warhammer UN. Jakość modeli, szczegóły, rzeźba są świetne to jest mój klimat, a Troll będzie świetnym uzupełnieniem bandy Nocnych Goblinów do systemu Warheim FS.







8 komentarzy:

  1. Śpieszmy się koch... kupować dodatki do starszych podstawek Underworlds'ów - tak szybko znikają z półek sklepów. ;-)

    Pisząc poważnie, to z racji wyjścia jakiś czas temu Beastgrave'a, coraz ciężej jest dostać dodatki z linii Shadespire. Powoli owo zjawisko pojawia się w dodatkach "Nightvault". Z zasłyszanych plotek (na grupie Warhammer Underworlds Polska) wiem tylko tyle, że "być może GW zrobi dodruk na święta". Jednakże które to będą święta, to tego nie wie nikt ;-)

    Dzięki za recenzję, czekam na zdjęcia z pomalowanym trollem. Zastanawia mnie jaki schemat na nim zastosujesz. Czy jakaś trollo-klasyka niebieskich i zielonych czy pójdziesz w jakieś niekonwencjonalne kolory? (biel i oczowalący róż z nutą jasrkawej zieleni? może fiolet z żółtym?) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, szybko znikają. Nie wszystkie mi przypadły do gustu ale sześć mam w swoich zbiorach.
      Co do kolorystyki to jeszcze się nie zastanawiałem. Nie chcę wyrokować ale raczej nie pojawi się do końca 2021 roku na blogu.
      Mam pewne plany co malować do końca tego roku i w przyszłym. Niestety nie ująłem go w nich.

      Usuń