8.07.2020

Kontenery #1 - wip

     Kontenery to kolejne elementy terenu w klimatach postapo jakie ostatnio stworzyłem. Do ich budowy użyłem podkładów pod panele jako konstrukcji, na którą nakleiłem falisty jak i zwykły papier z jakiegoś opakowania po figurkach. Narożniki oklejone są papierem technicznym, a system do zamykania kontenerów to nic innego jak patyczki do szaszłyków połączone z patyczkami po lizakach, natomiast zawiasy są również wykonane z papieru. Zastosowałem dwa rodzaje papieru falistego, ten drobniejszy pochodzi z opakowania po whisky, a ten o grubszej fakturze z ciastek Hit.
     Na tą chwilę jestem w trakcie sklejania kolejnych trzech kontenerów z papieru o drobniejszej fakturze z czego można wywnioskować, że bardziej wolę whisky od ciastek :D Nic bardziej mylnego w domu to ja jestem Cookies Monster. Można również powiedzieć, że wykonałem pełny recycling odpadów po imprezie :D
     Co prawda kontenery nie są jeszcze pomalowane ale już prezentują się całkiem fajnie i na tym etapie jestem zadowolony ze stosunku jakości do czas wykonania. Te dwa robiłem ok trzech godzin.






 

7 komentarzy:

  1. Ha ha ha, historia o hitach i whisky jest przednia. Kontenery również! Na jednym poproszę namalować logo armatora Szeperd Line.

    P.S.
    To chyba 20 stopowe, no nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po whisky i hitach miałem luźne podejście do skali. Robiłem na oko :D

      Usuń
    2. Ha ha ha, rozumiem!

      Usuń
  2. hahaha! I takie podejście mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już teraz dobrze wyglądają i zapowiadają się bardzo grywalnie. 50 punktów dla Gryffindoru za recykling i wódczane żarciki :P

    OdpowiedzUsuń