29.01.2021

Figurkowy Karnawał Blogowy ed. LXXVII - "Kamuflaż" - Czarownica - Najemne Ostrze 14/36

     Długo się zastanawiałem co pomalować w ramach tej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego i w końcu postanowiłem, że będzie to model Czarownicy. Czarownica ta jest Najemnym Ostrzem, którą kompanie mogą wynająć i po opłaceniu żołdu wcielić do swojej kompanii w systemie Warheim. Ale pewnie zapytacie co ma piernik do wiatraka? Co ma wspólnego Czarownica z kamuflażem? No to nie rozwodząc się za długo bo można by sobie wymyślić różne wytłumaczenie uprzejmie tłumaczę, że owa Czarownica może w ramach awansu nauczyć się nowej umiejętności - kamuflaż. A jest to umiejętność przydatna ponieważ aby ostrzelać lub zaszarżować model posiadający umiejętność kamuflaż stojący w odległości do 1" od dowolnego elementu terenu przeciwnik musi zdać test inicjatywy. Tak więc jeżeli gramy przeciwko przeciwnikowi którego modele mają niski współczynnik inicjatywy to możemy się czuć w miarę komfortowo używając modelu z umiejętnością kamuflaż. Ot i koniec wywodu ;)
     Co do samego malowania to chciałem uzyskać taki brudny, odrarzający model i chyba mi się w miarę udało.

Cel na rok 2021: 140 miniatur
Do osiągnięcia celu zostało: 127
Pomalowane: 13
 


 

19 komentarzy:

  1. Ta figurka to jest klasyk po prostu. Fajnie dobrałeś kolory... szczególnie do rantów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak dalej pójdzie to popadnę w kompleksy, że tylko ranty są fajne :/

      Usuń
    2. Dopsze, kończę z tym stalkingiem :)

      Usuń
  2. Super model. Ponura i zła jędza :) A powiedz mi co powinno być na pierwszym zdjęciu? Już nie pierwszy raz pojawia mi się błąd. To jakiś gif? filmik? Zamiast zdjęcia jest znak "zakaz wjazdu"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są trzy zdjęcia. Na pierwszym jest logo FKB, a na dwóch pozostałych czarownica - widok z przodu i z tyłu. Dziwne, że nie widzisz tej grafiki. Ciekawe czy inni widzą...

      Usuń
  3. Czarownice widać, a domniemane logo na pierwszym niestety nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już logo. Z króliczkiem :)

      Usuń
    2. No to się cieszę, że znalazłem błąd. A pamiętasz może w którym poście jeszcze był ten problem?

      Usuń
    3. W poprzednim wpisie z Karnawałem

      Usuń
    4. Poprawiłem, dzięki!

      Usuń
  4. Nie wiem, skąd wiesz, jak się nosi moja teściowa, ale trafione w sedno. Jak zwykle świetne malowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. - Co różni czarodziejkę od czarownicy?
    - Jakieś 50 lat!

    Dobrze ci ta wiedźma wyszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Zapewne większe problemy miałbym z malowaniem czarodziejki :D

      Usuń
  6. Brudna i odrażająca zgodnie z planem! Gustownie przybrudzony płaszcz.

    OdpowiedzUsuń