26.12.2022

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. C - "Świąteczna wymiana figurkowa 2022" - Zarażony Pożeracz (2)#1

      Tę specjalną 100 edycję Figurkowego Karnawału Blogowego prowadzi tym razem Elmin, a tematem grudniowej edycji niezmiennie od kilku lat jest Świąteczna Wymiana Figurkowa. 







     Inni blogerzy obdarowują się wzajemnie miniaturami, a ja niezmiennie od kilku lat wyłamuję się z konwencji tego grudniowego wydarzenia i obdarowuję figurkami nie oczekując w zamian nic innego jak uśmiech na twarzy osoby odpakowującej prezent. W tym roku postanowiłem podarować coś Areo, dawno nic mu nie pomalowałem, więc dwie figurki Zarażonych Pożeraczy będą w sam raz. Poza tym te modele znacząco przybliżają mnie do ukończenia projektu modeli Odrzuconych jakie maluje dla Areo, bo został mi już tylko jeden ludek.

Życzę wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT!!! 

Cel na rok 2022: 180 miniatur
Do osiągnięcia celu zostało: 7
Pomalowane: 173
 

 

4 komentarze: