28.12.2023

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. CXI - "Numero Uno" - Zmutowany Zbir #3

     Ok dzisiaj odhaczymy jedną zaległą edycję FKB. Jej gospodarzem był Potsiat, a temat jaki zaproponował brzmi: "Numero Uno".





     Numero Uno będzie u mnie ostatni model frakcji Odrzuconych jaki miałem do pomalowania dla Areo. Nie jest to jakiś wyjątkowy model, nie jest to dowódca ale był numerem jeden przez długi czas na mojej liście modeli do pomalowania. Właściwie to od 2019 obiecywałem sobie, że go pomaluje i w końcu nastała ta chwila. Mam chłopa z głowy :D

Cel na rok 2023: 200 miniatur
Do osiągnięcia celu zostało: 109
Pomalowane: 91
 



 

2 komentarze:

  1. Pięknie jest kończyć hobbystyczne projekty. Winszuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Niestety już doszedł mi kolejny model do tej ekipy więc będę ją kończył po raz drugi :D

      Usuń