31.12.2023

Podsumowanie 2023 roku

     2023 rok mimo, że na liczniku pojawiło się 91 pomalowanych miniatur nie mogę zaliczyć do udanych. Plany miałem ambitne ale wybitnie dopadł mnie kryzys hobbystyczny z którego nie mogę wyjść do dzisiaj. Poniżej przedstawiam porównanie dokonań pomiędzy latami 2023 i 2022.
  • opublikowane posty 33/70,
  • pomalowane figurki 91/180,
  • recenzje 1/2,
  • wykonane tereny 0/0.
 
     Cel pomalowania 200 figurek w 2023 roku był ambitny i co mnie zdziwiło był w zasięgu ręki, wystarczyło tylko utrzymać tempo malowania z pierwszego kwartału. Mimo wszystko 91 pomalowanych miniatur zawsze cieszy. W głównej mierze w tym roku skupiłem się na malowaniu miniatur do Argatorii których pomalowałem aż 80. Reszta to takie zapchajdziury.
    Wydaje mi się, że brak wyznaczonego celu odnośnie tego co mam z grubsza malować się nie sprawdził i na przyszły rok postanowiłem powrócić do dzielenia "tortu" pomiędzy systemami. 
     Zaledwie jedna recenzja zagościła na blogu, zero terenów - czy to się zmieni w przyszłym roku? Szczerze powiedziawszy nie wiem, mam duże plany z tym związane ale w planowaniu jestem niezły, gorzej mi wychodzi ich realizacja ;)
    W minionym roku kupiłem 149 miniatur, a więc powiększyłem kupę wstydu o 58 - hmm... zawsze lepiej mieć niż nie mieć :D
     Jako jedyny pozytywny akcent ubiegłego roku mogę wskazać ilość rozgrywek, bo było ich zdecydowanie więcej niż w latach ubiegłych. W tym kilka rodzinnych, które najlepiej wspominam. Być może uda się i w przyszłym roku troszkę więcej pograć, bo samo malowanie jest fajne ale bez grania trochę traci sens.
  
     Poniżej również możecie sobie zobaczyć to co udało mi się dokonać w minionym roku w rozróżnieniu na systemy.
  • Warheim FS - 6 modeli
     




  • SAGA - 4 modele
     
  • Argatoria - 80 modeli








  • Afterglow - 1 model
       
      
      Plan na przyszły rok to drugie podejście do 200 pomalowanych modeli. Natomiast co mam zamiar pomalować... chciałbym skupić się ponownie na figurkach do systemów historycznych, trochę czasu poświęcić na pomalowanie kolejnych dwóch starterów do Argatorii, powrócić do malowania miniatur do Afterglow, Warhammer Quest też kusi, no i Warheim wzywa. Podział mniej więcej będzie wyglądał tak:

  • Systemy historyczne - 40 modeli,
  • Argatoria - 90 modeli,
  • Afterglow - 20 modeli,
  • Warhammer Quest - 40 modeli,
  • Warheim FS - 10 modeli.

  •      Być może w ramach planu uda mi się skończyć bądź przybliżyć się do końca jakiś z poniższych projektów:

  • Afterglow - Konstrukty - 8 modeli, 
  • Afterglow - Odrzuceni - 1 model,
  • Afterglow - Miasta Kuźnie - 16 modeli,
  • Afterglow - Ludzie Pustkowi - 13 modeli,
  • Afterglow - Najemnicy - 3 modele,
  • Warheim FS - Khazadzi z Gór Końca Świata - 20 modeli,
  • Warheim FS - Zbrojne stado Zwierzoludzi - 9 modeli,
  • Warheim FS - Łowcy Czarownic - 8 modeli,
  • Warheim FS - Nieumarła świta Hrabiego von Carstein - 4 (+1) modele,
  • Warheim FS - Nieumarły orszak Księżnej Lahmi - 4 (+1) modele,
  • Warheim FS - Nieumarły poczet Krwawych Smoków - 2 (+1) modele,
  • Warheim FS - Nieumarły sabat rodu Nekrarch  - 5 (+1) modeli,
  • Warheim FS - Nieumarły tabor Ludu Strigosu - (+1) model,
  • Warheim FS - Nieumarła horda Liczmistrza - 20 modeli,
  • Warheim FS - Kult Dzieci Zagłady - 8 modeli,
  • Warheim FS - Rycerze Graala (AREO) - 5 modeli,
  • Warheim FS - Łowcze plemię Dzikich Orków (AREO) - 22 modele,
  • Warheim FS - Nocne Gobliny (AREO) - 12 modeli,
  • Warheim FS - Najemne Ostrza - 22 modele,
  • WFB - Lizardmen (AREO) - ok 120 modeli,
  • WFB - Vampire Count - ok 130 modeli,
  • WHQ - potwory poziomu pierwszego - 69 modeli,
  • WHQ - bohaterowie - 4 modele
  • Basic Impetus - ok 460 modeli.

  • Tradycyjnie na koniec Życzę Wszystkim owocnego Nowego 2024 Roku zarówno w działaniach hobbystycznych jak i w życiu osobistym !!!

    9 komentarzy:

    1. Jak policzysz pojedyncze jaszczurki, a nie podstawki to wychodzi jeszcze lepiej! :D
      Całkiem pokaźne podsumowanie!
      Wsyztskiego dobreo!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. No tak, trochę więcej tych maluchów było niż liczyłem :D
        Dzięki i wzajemnie wszystkiego dobrego!

        Usuń
    2. Cóż, przeżyliśmy 2023 rok, a to już coś.

      Życzę Ci powrotu przyjemności z uprawiania hobby. :)

      Do przeczytania.

      OdpowiedzUsuń
    3. Zdrowia i czasu na hobby.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Dzięki. Jeszcze chęci by się przydały.
        Tobie też wszystkiego dobrego w 2024 roku!

        Usuń
    4. Nie ma co, owocny rok 2023 i wszystkiego najlepszego w kolejnym, 2024 roku!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. P.S. Precyzując: postrzegam Twój wynik (patrząc przez pryzmat swojego tempa w malowaniu) jako bardzo udany, ale rozumiem, że możesz czuć pewien niedosyt - tym bardziej życzę, byś z nowego roku był dużo bardziej zadowolony!

        Usuń
      2. Dziękuję, żeby nie było też jestem zadowolony ale wiem, że mogło być lepiej :D

        Usuń