28.12.2017

Figurkowy Karnawał Blogowy - ed. XV - "Podstawa to podstawka"

     Potsiat prowadzący na co dzień blog Gangs of Mordheim zaproponował "Podstawa to podstawka" jako temat XV odsłony Figurkowego Karnawału Blogowego.






     Podstawki to jest to co tygryski lubią najbardziej. Nie jestem pasiasty ale też lubię robić podstawki. Jedyny problem jaki mam to taki, że prawie nigdy nie pamiętam w jaki sposób robiłem poprzednie podstawki dla poszczególnych modeli w oddziale i jak maluję modele w różnym odstępie czasowym to zazwyczaj mam zagwostkę w jaki sposób tego typu podstawkę malowałem poprzednio. Dlatego dzisiaj pokażę wam moje podstawki pod modele bandy Konstruktów do Afterglow, które zapobiegliwie pomalowałem od razu w całości, a nawet gdzieś na kartce mam zapisane "step by step" całego procesu ich malowania bo zapewne jakieś modele jeszcze dokupię. Miłego oglądania!
 


     Wczoraj opublikowałem post w którym pokazałem podstawki dla Areo, które malowałem dużo później  od swoich. Był to swoistego rodzaju eksperyment czy potrafię stworzyć coś podobnego korzystając z wspomnianej już wcześniej instrukcji "step by step". Efekt możecie zobaczyć poniżej i możecie również ocenić czy mi się udało zachować spójność pomiędzy podstawkami.








2 komentarze:

  1. Jeszcze raz napiszę że podstawki strasznie mi się podobają, jak w końcu wyjdzie Fallout to zrobię coś podobnego :P

    OdpowiedzUsuń