8.12.2017

Recenzja - Głowonóg #2

     Dzisiaj piątek więc tradycyjnie jeśli tylko mam coś nowego czym mogę się z wami podzielić to publikuję recenzję. A że ostatnio jestem w trakcie zgłębiania zasad do nowego dla mnie systemu jakim jest Afterglow to mam dla was kolejny produkt z firmy White Tree jakim jest Głowonóg. 
     Kolejny model Głowonoga do bandy Konstruktów wyróżnia się posiadaniem dwóch głów. Został on odlany z wysokiej jakości żywicy, na figurce poza delikatną linią podziału nie znalazłem żadnych wad odlewniczych. Model składa się z ośmiu elementów charakteryzujących się niezwykle wyrazistą rzeźbą ze sporą ilością szczegółów. Skala modelu to 32 mm, a jego cenę możecie znaleźć na stronie producent o tu :) 
     Cóż mogę rzec na zakończenie tej krótkiej recenzji... chyba jedynie to, że polecam ten model wszystkim miłośnikom post-apo oraz to co pisałem podczas recenzji poprzedniego modelu do Afterglow, że przeraża mnie ta ilość szczegółów i perspektywa jego malowania.



2 komentarze:

  1. Dziękuję za recenzję. A szczegółowe figurki to znak rozpoznawczy tego systemu. Na ten przykład - kupiec, mający na sobie całą hurtownię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz tak jakbyś posiadał takie cudo :D Jak masz to się pochwal ;)

      Usuń